Jak nakupovat
1) VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:
Pro prohlížení všech námi nabízených produktů - klikněte na záložku Přehled všech produktů v levém menu úplně nahoře
Fulltextem - název zboží zadejte do políčka vyhledávání v pravém horním rohu a stiskněte tlačítko s lupou – požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání.
Podle typu produktu – výběrem v levém menu – Novinky, Doplňky stravy, Tekuté vitamíny, Kosmetika, Vitamíny a minerály, Superpotraviny, Medicinální houby, Nezařazené produkty.
Podle sekcí – výběrem typu produktu z menu „Rozdělení dle účinné látky“, "Produkty dle věku", "Produkty dle částí těla", "Produkty dle pohlaví" nebo z menu "Produkty obsahující" v levé části stránky, do kterých jsou produkty zařazeny na základě toho, komu jsou určeny, na jakou část těla, při jakých obtížích a podle obsahu složky. Vybrat zboží lze také kliknutím na tlačítko Celý přehled.
Podle problematiky – výběrem problematiky z menu „Rozřazení produktů“ v levé části stránky nebo kliknutím na tlačítko Celý přehled.
Podle konzistence– granuláty, tablety, tobolky, kapsle, krémy, balzámy, šťávy, sirupy, kapky, sypká forma, spreje, oleje, šampony, kondicionery
Pokud si nejste jisti volbou vhodného produktu, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.
2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek nebo název vybraného produktu se dostanete na stránku zvoleného produktu, kde se dozvíte podrobné informace - cenu, kód produktu, podrobný popis, detailní fotografie, informaci o dostupnosti produktu.
3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Do košíku". Poté budete moci pokračovat v nákupu, nebo přejít k objednávce do košíku. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (název zboží, množství, cena) a formulář na výběr dopravy a platby, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.
4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, kliknete na tlačítko "Zpět do obchodu". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.
5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.
6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží. Zvolte způsob dopravy (Zásilkovna, DPD, GLS a vyberte platbu (Dobírka, Kartou online). Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, telefon a email.
Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".
V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.
7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři.
ZPŮSOBY PLATBY
Platba dobírkou
- Pokud máte vybránu dopravu na adresu nebo do kamenného výdejního místa, můžete platit hotově nebo kartou.
- Pokud jste zvolili zásilkovnu - Z-Box, musíte dobírku zaplatit přes online aplikaci zásilkovny.
- Pokud jste zvolili balíkovnu - balíkomat nebo jiný výdejní box (alza box atd..) musíte před vyzvednutím zaplatit online, přes link co Vám přijde do mailu.
Platba kartou online, Apple Pay, Google Pay, PayPal
- Vyberte na stránce objednávky možnost „Platba kartou online, Apple Pay, Google Pay, PayPal“ a po potvrzení objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu 3D Secure – Comgate. Tam budete mít na výběr z následujících možností: platba kartou online, Apple Pay, Google Pay (zobrazí se pouze možnost dostupná na zařízení, ze kterého platíte – pokud platíte z iOS zařízení, zobrazí se možnost Apple Pay, pokud platíte z Android zařízení, zobrazí se možnost Google Pay). Také zde uvidíte možnost „Změnit platební metodu“ – klikněte na ni pro výběr platby přes PayPal.
- Pro online platbu kartou zadejte číslo své karty, datum expirace a kód CVC2/CVV2 (viditelný na kartě). Pokud karta vyžaduje další autorizaci, budete požádáni o potvrzení transakce (např. zadání kódu nebo potvrzení v bankovní aplikaci). Všechny platební údaje jsou přenášeny šifrovaně a nemáme k nim přístup.
- Pro platbu přes Google Pay / Apple Pay – vyberte zobrazenou možnost (Google Pay / Apple Pay) a postupujte podle pokynů.
- Pro platbu přes PayPal klikněte na platební stránce na možnost „Změnit platební metodu“ – zobrazí se možnost platby přes PayPal. Klikněte na žluté tlačítko PayPal a budete přesměrováni na stránku PayPal. Pokud máte účet PayPal, přihlaste se a potvrďte platbu. Pokud účet PayPal nemáte, klikněte na „Vytvořit účet“ a zadejte své platební údaje (platební kartu nebo bankovní účet). Potvrďte platbu a poté se vraťte na naši stránku, kde bude vaše objednávka dokončena.
Online bankovní převod
- Vyberte na stránce objednávky volbu Online bankovní převod a po potvrzení objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu 3D Secure - Comgate. Tam klikněte na možnost Bankovní převod a otevře se Vám stránka se seznamem bank, které umožňují online bankovní převody. V případě, že mezi nimi nenajdete svou banku, klikněte na této stránce na volbu "Ostatní banky". Klikněte na svou banku a poté postupujte dle pokynů.
Odložená platba. Nakupte ihned, zaplaťte později.
- Vyberte na stránce objednávky volbu Odložená platba. Nakupte ihned, zaplaťte později. a po potvrzení objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu 3D Secure - Comgate. Tam klikněte na možnost Odložená platba a otevře se Vám stránka se seznamem společností, které umožňují odložené platby. Klikněte na vybranou společnost a postupujte dle pokynů.
Platba na třetiny bez navýšení
- Vyberte na stránce objednávky volbu Platba na třetiny bez navýšení a po potvrzení objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu 3D Secure - Comgate. Tam klikněte na možnost Platba na třetiny bez navýšení a otevře se Vám stránka se seznamem společností, které umožňují tyto platby. Klikněte na vybranou společnost a postupujte dle pokynů.
Nákup na splátky
- Vyberte na stránce objednávky volbu Nákup na splátky a po potvrzení objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu 3D Secure - Comgate. Tam klikněte na možnost Nákup na splátky a otevře se Vám stránka se seznamem společností, které umožňují tyto platby. Klikněte na vybranou společnost a postupujte dle pokynů.
REKLAMACE
Záruční doba
U kosmetických výrobků je datum minimální trvanlivosti označeno slovy „Spotřebujte do:“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu produktu, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto produktů je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat. Tedy je-li v symbolu uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12 měsíců od otevření.
Uplatnění reklamace
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.
Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na adresu našeho skladu - viz Kontakty.
Pokud reklamujete výrobky z důvodu alergické reakce, připojte k reklamovanému zboží i lékařskou zprávu, kterou potřebujeme pro reklamační řízení s našimi dodavateli / výrobci.
Kontakt pro uplatnění reklamace:
Email: info@otxpharma.cz
O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu.
Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.
O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.
Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.